0.00zł
0 items
Udostępnij
W obecnych czasach dzięki zwiększonej świadomości i rozwojowi technologicznemu dążymy do zapewnienia pacjentowi stomatologicznemu jak największego komfortu. Oto jak dbamy o to w klinice L'experta okiem lek. stom. Agaty Wojdalskiej.
Pozytywne doznania zapewniamy już od progu kliniki. Najlepszym przykładem są piękne wnętrza kliniki L’experta. Wystrój kliniki bazuje na ciepłych brązowo-złotych odcieniach, dzięki czemu czujemy takie „domowe ciepło”. Po wejściu do środka nie czujemy charakterystycznego dla gabinetu stomatologicznego zapachu, najczęściej kojarzonego z zapachem goździków. Zapach panujący w klinice jest neutralny, ale bardzo przyjemny. To sprawia, że naszą klinikę prędzej skojarzymy z miłą kawiarnią, niż polem zabiegowym.
Niezwykle ważne jest podejście personelu do pacjenta. Od wejścia pacjenta/pacjentkę witają, stając się poniekąd jego/jej opiekunką, panie z recepcji. Miły ton głosu i spokój w głosie zarówno pań z recepcji, jak i lekarzy jest niezwykle ważny. Pozwala pacjentowi się odstresować. Powolne wypowiadanie komunikatów.
Fotel stomatologiczny jest wygodny. Staramy się jak najlepiej dostosować zagłówek. Lekarze pracują w różnych pozycjach – na stojąco, na siedząco od boku, na siedząco za głową pacjenta, jednak swoją pozycję i pozycję pacjenta dostosowują do siebie nawzajem, żeby zapewnić wygodę zarówno sobie jak i pacjentowi.
Podczas zabiegu zazwyczaj stosujemy ślinociąg, zbierający ślinę. Mimo, że często dochodzi do wysuszenia jamy ustnej, to jednak komfort pracy w suchym środowisku jest korzystny zarówno dla pacjenta, jak i dla lekarza. Podczas pracy z wodą używamy ssaka, który zbiera wodę i ślinę. Wszystko dla większego komfortu pacjenta.